منطقه آوجیلار (Avcılar) استانبول

26 مهر 1400
۰ دیدگاه
منطقه آوجیلار (Avcılar) استانبول

منطقه ساحلی آوجیلار در فاصله ۳۰ کیلومتری از مرکز شهر استانبول و در قسمت اروپایی این کلانشهر قرار دارد. آوجیلار از جمله مناطقی است که در زلزله ۱۹۹۹ ازمیت تخریب شد. این امر باعث شد پس از زلزله آپارتمان ها و ساختمانهای جدید بسیار مقاومتر و مدرن تر ساخته شوند.

برای مشاهده نقشه منطقه آوجی‌لار اینجا کلیک کنید.

قسمت جنوبی و غربی آوجیلار را مناطق مسکونی-تجاری و قسمت شمالی و‌ شرقی آن را مراتع سبز و‌ سواحل دریاچه کوچوک چکمچه‌ تشیکل میدهد. دو بزرگراه E-5 و D-100 که از آوجی‌لار عبور میکند و راه ارتباطی قوی آوجی‌لار با مرکز شهر استانبول است.

آوجیلار

مناطق دیدنی آوجیلار استانبول

خیابان مارمارا (Marmara Caddesi) استانبول

خیابان مارمارا یکی از خیابان های معروف در منطقه آوجیلار است. که پر از مراکز خرید مدرن، کافه، رستوران و… است. این خیابان تا ساحل ادامه دارد. هنگام قدم زدن از دیدن مغازه ها و کافه ها لذت ببرید تا به ساحل برسید.

خیابان مارمارا (Marmara Caddesi)
خیابان مارمارا (Marmara Caddesi)

موزه هالوک پرک (Haluk Perk Müzesi) آوجی‌لار

هالوک پرک در سال ۱۹۵۸ در استانبول به دنیا آمد و فارق التحصیل از دانشگاه حقوق استانبول است. او در حال حاضر مجموعه دار موزه های باستانی در استانبول است.
موزه هالوک پک در منطقه آوجیلار، محله گوموش پاشا واقع است. و یکی از موزه های معروف استانبول است. در این موزه می توانید مجموعه آثارهای بجا مانده از دوران اولیه تمدن بشر را مشاهده کنید.

"موزه

پارک ساحلی آوجیلار (Avcılar Sahil Parkı)

این پارک یکی از زیباترین و تمیز ترین پارک های ساحلی استانبول میباشد. پارک ساحلی آوجیلار به دلیل مجاورتش به ساحل، از آب و هوا و فضای مطلوبی برخوردار است. اگر علاقه مند به پیاده روی و پیک نیک هستید حتما به این پارک سر بزنید.

"پارک

رفتن به آوجی‌لار

در حال حاضر Avcılar ایستگاه مترو‌ ندارد و برای رفتن به آوجیلار با حمل و نقل عمومی میتوانید بطور مستقیم از متروبوس، اتوبوس و یا دولموش استفاده کنید.

متروبوس:
۳۴ AVCILAR – ZİNCİLİKUYU
۳۴A SÖĞÜTLÜÇEŞME – CEVİZLİBAĞ
۳۴C BEYLIKDUZU – CEVZLIBAG
۳۴G BEYLIKDUZU – SÖĞÜTLÜÇEŞME
۳۴Z ZINCIRLIKUYU – SÖĞÜTLÜÇEŞME

اتوبوس: ۱۴۲ES, 144A, 418, 448, 76BA, BEYLIKDÜZÜ – CEVIZLIBAĞ

دولموش (مینی بوس): MİNİBÜS: A-43

ارسال دیدگاه