کومکاپی ، محله ای برای شب نشینی و شکم چرانی

9 مهر 1400
۰ دیدگاه
کومکاپی ، محله ای برای شب نشینی و شکم چرانی

کومکاپی (Kumkapı) به معنی دروازه شن و ماسه یه محله در استانبول ترکیه هست. که در منطقه فاتح واقع شده‌. به خاطر مجاورت با دریا، رستوران‌ها و مراکز سرو غذاهای دریایی، این محله شهرت زیادی داره. این محله در گذشته محل زندگی ارمنیان قسطنطنیه بوده‌.

برای دیدن محله کومکاپی روی نقشه اینجا کلیک کنید.

ما علاقه خاصی به این داریم شمارو ببریم یه جاهایی که به حدی معنوی هستن شما از شب تا صبح باید بشینید و دعامون کنید 😁. امروزم برنامه کاملا معنویه و خلاصه که میخوایم ببرمتون یه جای توپ که روحتون شاد بشه.

Kumkapı

کومکاپی

نمیدونم تا حالا اسم کومکاپی به گوشتون خورده یا نه. کومکاپی در منطقه فاتیح قرار داره و به شب‌ها و میخونه‌هاش معروفه.

میدان کومکاپی پاتوق شبانه جذابی برای توریست‌ها و خود محلیاست. اینجا رستوران‌های باحالی داره که حسابی نورانی و چراغونی هستن و آدم نمیدونه کدومشون رو باید انتخاب کنه. هرکدومشون یه صفایی دارن.
پیشنهاد میکنم اگه میخواید مشرف به میدون باشید، برید تراس‌های طبقه دوم رستوران‌ها که منظره باحالی دارن.

کومکاپی

یکی دیگه از چیزای باحال اینجا، حضور خواننده‌های دوره‌گرد هست که میان کنار میزتون و براتون آهنگ‌های قدیمی رو میزنن و میخونن و اگه یه دشتی ازتون بگیرن تا صبح براتون میخونن، میتونید آهنگ‌های درخواستی بهشون بگید تا براتون بخونن. یه وقت نگید تارکان و نمیدونم مصطفی صندل و از این سوسول بازیاها نه، بگید ابرام تاتلیس، آخه مزه نوشیدنی ابراهیم تاتلیس یا احمد کایائه نه این جَک جوونا.

دقت کنید که قیمت منو اکثر این رستوران‌ها متوسط رو به بالاست. بنظرم اول منو رو ببینید بعد سفارش بدید.

چجور بریم Kumkapı؟

از میدون تکسیم سوار خط m2 به سمت ینی کاپی بشید و در ایستگاه وزنجیلر پیاده بشید و بیاید به سمت میدون کومکاپی.

ارسال دیدگاه