معرفی مرکز خرید آکمرکز Akmerkez

2 مهر 1400
۰ دیدگاه
معرفی مرکز خرید آکمرکز Akmerkez

یکی از مشهورترین مراکز خرید استانبول، آکمرکز هست. مرکز خریدی قدیمی که هنوز از لوکس‌ترین مراکز خرید استانبول محسوب میشه. اگر در استانبول به دنبال یک مرکز خرید استاندارد و درست و درمون می‌گردین، بیاید به خیابون نیسپیتیه (Nispetiye).

برای مشاهده آدرس مرکز خرید آکمرکز روی نقشه اینجا کلیک کنید.

معرفی مرکز خرید آکمرکز Akmerkez

چرا خرید کردن برای همه جذابه؟

کلا لذت خرید کردن تو ژن همست، از عصر حجر تا همین الان هرکی هرکجا سفر میرفته به عشق خرید و سوغاتی بوده.
رفتار هیچکدوممون هم فرقی نکرده قدیم با اسب و شتر میرفتن و گاری رو پر از سوغات و خریداشون میکردن. الان هم همون رسم وجود داره، با این تفاوت که جای گاری رو چمدون‌های خالی گرفته.

یه زمانی حجره بود و دکان، الان هم شده مرکز خرید، پاساژ، مال و هزارتا چیز دیگه!

معرفی مرکز خرید آکمرکز Akmerkez

چرا آکمرکز؟

آکمرکز یه مرکز خرید بزرگه که بیش‌ از ۲۴۰ مغازه با مارک‌های سطح‌بالای بین‌المللی، به‌علاوه رستوران و کافه داره.

هر سال شورای بین‌المللی مراکز تجاری از بین مراکز خرید جهان، یه مرکز رو به عنوان برترین مرکز خرید انتخاب می‌کنه. در سال ۱۹۹۵ میلادی، آکمرکز بهترین مرکز خرید اروپا شد.

معرفی مرکز خرید آکمرکز Akmerkez

تو این مرکز خرید، بهترین فروشگاه‌ها و برندها نمایندگی دارن. زیورآلات، لوازم آرایشی و بهداشتی، جواهرات و ساعت، لباس‌های زنانه، مردانه و بچگانه، لوازم ورزشی، عطر، کیف و کفش و… .

آکمرکز فود کورت عالی و کافه‌های خیلی باحالی داره. که بعد ازیه خرید حسابی، می‌تونید یکی رو انتخاب کنید و برید بشینید و مثل بچه‌ها از دیدن خریداتون ذوق کنید. و یه قهوه ترک مشتی رجب پسند نوش جان کنید.

معرفی مرکز خرید آکمرکز Akmerkez

چجوری بریم آکمرکز؟

از مترو تکسیم سوار خط M2 به سمت حاجی عثمان بشید و در ایستگاه Gayrettepe پیاده بشید و برید به سمت ایستگاه اتوبوس Zincirlikuyu و سوار اتوبوس خط DT2 بشید و در ایستگاه Belediye Sitesi بپرید پایین. تامام!

معرفی مرکز خرید آکمرکز Akmerkez

حرف آخر:

گول این حرفایی که ما میریم سفر فقط جاهای دیدنی رو میبینیم و ما اهل خرید نیستیم و از این صحبتا رو نخورین، اینا رو میگن که سوغاتی نیارن. البته گشت و گذار هم جای خود دارد.

ارسال دیدگاه