مرکز خرید ونیزیا استانبول Venezia Mega Outlet

18 شهریور 1400
۰ دیدگاه
مرکز خرید ونیزیا

مرکز خرید ونیزیا . اغلب کسانی که به استانبول سفر می کند، قصد خریدهای عمده از این شهر را دارند. چرا که جنس های بروز از بهترین برندها را با قیمت های مناسب می توانند خرید کنند. اما برای این افراد خرید از مراکز خرید ارزان قیمت استانبول از اولویت بالاتری برخوردار است. به همین دلیل دولت ترکیه اقدام به فراهم آوردن فروشگاه هایی با این شرایط نموده است. که یکی از آن ها مرکز خرید ونیزیا اوت لت (Venezia Mega Outlet) در استانبول است. در این مرکز خرید بزرگ علاوه بر خرید ارزان، می توانید از فضای مجموعه نهایت لذت را ببرید و احساس قدم زدن در خیابان های ونیز را داشته باشید.

برای مشاهده موقعیت مکانی مرکز خرید ونیزیا در نقشه، اینجا کلیک کنید.

Venezia Mega Outlet

مرکز خرید ونیزیا استانبول

مرکز خرید ونیزیا (Venezia Mega Outlet) در استانبول یک مجتمع ساختمانی بزرگ است. که واحدهای تجاری برای استفاده عموم و واحدهای مسکونی در آن وجود دارد. در طراحی این مرکز خرید همانطور که از نامش پیداست، از شهر ونیز ایتالیا و معماری این شهر الهام گرفته شده است. به دلیل همین جذابیت دیداری، خیلی از کسانی که به این مرکز خرید می‌روند، صرفا برای خرید نیست و گاهی بازدید و تماشای آن انگیزه‌ای برای مراجعه گردشگران است. در این مرکز خرید رودخانه‌ای مصنوعی مثل ونیز ساخته شده و قایق‌های مخصوص شهر ونیز (گوندولا) با قایق‌رانانی با همان لباس‌ مسافران را به گردش می‌برند.

Venezia Mega Outlet

مگا اوتلت‌

به این مرکز خرید مگا اوتلت‌ هم گفته می‌شود. این نام برای اشاره به مقیاس بزرگ آن و عرضه کالاها از تولید به مصرف در آن با قیمت مناسب است. البته همه فروشگاه‌ها و برندهای حاضر در این مرکز خرید، اوت لت نیستند و برخی شعبه‌های اصلی برندهای مشهور هستند. و طبیعتا قیمت‌های اصلی و بالایی دارند. به همین دلیل برخی از مشتریان این مرکز خرید از قیمت‌های بسیار مناسب برخی برندها راضی‌اند و بعضی نه! پس در این مرکز خرید باید خوب بگردید و اجناس را بررسی کنید.

نقشه مرکز خرید ونیزیا
نقشه مرکز خرید

Venezia Mega Outlet

رستوران‌ها و کافه‌های مرکز خرید ونیزیا

در ونیزیا، رستوران‌ ها و کافه های متعددی شعبه دارند و خدمات رفاهی برای بازدید چندساعته از آن را فراهم می‌کنند. کباب ترکی‌های معروف ترکیه را می‌توانید در این مرکز خرید پیدا کنید. ونیزیا یکی از مراکز خرید استانبول مناسب برای بازدید گروهی و فامیلی باشد.
مرکز خرید ونیزیا در محله کارادنیز از منطقه قاضی عثمان پاشا، اتوبان اسکی ادرین قرار دارد و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است.

Venezia Mega Outlet

در این مرکز خرید محلی برای بازی و سرگرمی کودکان طراحی شده و همچنین ویلچرهایی برای استفاده سالمندان و افراد کم‌توان در نظر گرفته شده است. سالن‌های چندگانه سینما از دیگر بخش‌های تفریحی این مرکز خرید مشهور استانبول است.

مرکز خرید ونیزیا

نحوه رفتن به مرکز خرید ونیزیا

به منظور دسترسی به ونیزیا اوت لت در استانبول. در میدان تکسیم برای رسیدن به ونیزیا اوت‌لت سوار مترو شوید و در ایستگاه مجیدیه کوی – شیشلی از مترو پیاده شوید. بعد از خروج از ایستگاه مترو سراغ متروباس (متروباس استانبول به خطوط BRT شباهت دارند که از بزرگترین بزرگراه استانبول میگذرند) را بگیرید و در ایستگاه اِدیرنه از ایستگاه پیاده شوید.
همچنین در خط ۴ مترو، ایستگاهی به نام ونیزیا ویژه این مرکز خرید وجود دارد.

نحوه رفتن به مرکز خرید ونیزیا

آدرس این مرکز: Karadeniz Mahallesi, Eski Edirne Asf. No:408, 34250 Gaziosmanpaşa/İstanbul, Turkey

ارسال دیدگاه